O mnie Mirosław Bar
Urodziłem się w 1960 roku w Przemyślu. Od 28 lat jestem w związku małżeńskim z Ewą. Mamy dwoje dzieci – syna Arkadiusza lat 25 i córkę Annę lat 17
Historia choroby Od pierwszych objawów do dzisiaj
Była jesień 1975 roku. Siedziałem w czwartej ławce na lekcji fizyki, gdy nagle przed oczyma zaczęły mi się pojawiać niewielkie przeźroczyste okręgi.
Jak można pomóc 1% z PIT, darowizna, zbiórka publiczna
Przekaż swój 1 procent
To nic nie kosztuje!
Możesz dać mnie, zamiast fiskusowi.
Proszę o pomoc - abym mógł wrócić do działania!
Fotel zainstalowany
- Szczegóły
- Kategoria: Blog - strona startowa
- Opublikowano: 20 sierpień 2014
- Mirosław Bar
- Odsłony: 2341
Złożyłem rezygnację
- Szczegóły
- Kategoria: Blog - strona startowa
- Opublikowano: 28 maj 2014
- Mirosław Bar
- Odsłony: 2368
Pragnę poinformować, że w związku z moją sytuacją zdrowotną 28 maja br. złożyłem rezygnację z funkcji dyrektora Szkoły Podstawowej nr 15 w Przemyślu.
Uczyniłem to po 30 latach pracy w zawodzie w służbie oświacie, 23 latach na stanowiskach kierowniczych w tym 18 latach w Szkole nr 15. Uczyniłem to z wielkim żalem, bowiem praca w oświacie to mój zawód i źródło dochodu, ale to przede wszystkim pasja. Lubię pracować, lubię tworzyć nową jakość, podejmować i wdrażać nowe przedsięwzięcia. Uważam jednak, że obecny stan mojego zdrowia - dysfunkcja narządów ruchu, nie pozwoli mi na w pełni profesjonalne zarządzanie powierzoną jednostką. Jestem osobą odpowiedzialną i to poczucie odpowiedzialności leży u podstaw mojej decyzji.
Mogę z całą stanowczością stwierdzić, że zostawiam „moją” szkołę w bardzo dobrej kondycji. O jej poziomie świadczy wiele czynników, ale najważniejsza jest jakość świadczonej usługi edukacyjnej potwierdzona opinią w środowisku oraz kadra zarówno pedagogiczna jak i personel administracyjno-obsługowy. To zespół z pasją o wysokim potencjale. Dzięki temu, że tworzyliśmy ten zespół, możliwe było podejmowanie licznych inicjatyw oświatowych, Byliśmy prekursorami budowy nowej wartości dodanej w oświacie. Poza realizacją obowiązkowej podstawy programowej, stworzyliśmy nadbudowę programową. Dzięki zaangażowaniu wielu nauczycieli, powstawały liczne zajęcia odkrywające i rozwijające talenty, uzdolnienia, zainteresowania. Dzieci i młodzież mogła się rozwijać artystycznie, sportowo, przedmiotowo, poszerzać swoje horyzonty, spotykać się z ciekawymi ludźmi. Nasi uczniowie nie postrzegali szkoły tylko jako miejsca, gdzie przychodzi się tylko po naukę i stopnie. Szczególne znaczenie przywiązywaliśmy do procesu, jak to określiliśmy, "wychowania do kultury – nauczania dla umiejętności", kształtowania postaw, wartości, nawyków i umiejętności. Nasze osiągnięcia zaowocowały licznymi nagrodami, które jako szkoła otrzymaliśmy i które otrzymywali nasi uczniowie.
Nasz szkolny zespół „Rytm” śpiewał „trzeba jabłka rwać i spadać jak liść kiedy przyjdzie czas". Ja posadziłem to drzewo, jabłka można cały czas rwać, a na mnie już czas, tak jak na ten liść.